Försommar i skövde



Jag och fredrik på kubbplanen. Where it went down, så att säga.





Bästa kubbfusket. Kan tilläggas att tjejerna(vi) vann över killarna(de med snopp).



Jag och fredrik mfl. gillar korv. Skitsvenskt.



Daniel, fredrik, Mattias och elin. Jag vet, daniel ser skitbögig ut men han är inte det.



Elin looking feroucious i glittrig klänning och min favoritväska.



Jag och mikis flickvän sandra. Sjukt snäll tjej. Bakar goda kakor \o/



Sjukt ordnad och kulturell bild på mig. Man kan bara ana hur jag dricker dyrt creddigt vin och diskutererar kulturella petitesser och känner mig viktigt bland de smutsiga bönderna. I själva verket ligger all min koncentration på att inte lyckas stå med benen i kors utan att rammla.



Fredrik steker. Det steker liskom.




Det är något med solglasögon som får mig att se minst 5 år yngre ut. Eller påminna vagt om janne långben.




Kille i galet lökig skjorta. Vi gick fräckt fram och ljög att vi va från en vimmelsida och bad att få fota honom. -fniss-



Elin och miki. Miki är nog den enda invandraren som jag känner som har emoband som my chemical romance som modeförebilder.




Alla vi snyggt städade. Elina, jag, sen från vänster nicke, mattias (elins pojkvän), fredrik daniel och miki (våran juggekompis)




Nicke till vänster, miki i mitten och jag till höger. Folk säger att ser armlös ut på den här bilden. Kan stämma, för större delen av kvällen hade jag ingen koll på vad mina armar gjorde alls.




ehh.. ja



Fredrik tar mig bakifrån på dansgolvet. Jag ser sjukt nöjd ut, eller kanske sjukt ovetande?




Jag och elin igen på dansgolvet. Av min hals att dömma kan man tro vi härstammar från dinosarierna.





Jag och elin på stranden i varberg. Finns bilder på mig i bara bikini men må de aldrig se dagens ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0