Sen sist.


Jag pluggar och försöker se sjukt smart ut. Eller försöker och försöker, man behöver inte låtsas något som man redan är!





När norrlänningarna va på besök. Här ser vi mig och Jonas. Notera hur norrlänningen är helt oberörd av den bitande kylan.




Att grilla med norrlänningar. Jag har på mig min sjukt coola Henri-loyd jacka. Jävligt 2003.



Jonas gömmer sig inför fredrisk shootgun.



SE HUR ÖLEN FLYGER!



"-Vaddå full? jag e bara tröööööööött"



Kärlek på lasarett




En bög-älg!



Dagen efter. Jag överlevde tydligen.



Börje steker.



På kräftskiva. Ante och Isabell ser förbryllade ut.



Jugoslaver...



Hur cool du är beror helt på hur du har hatten.



I norrland har man inga träd. Därför fick johan klättra i dem när han va här.



Blir man aldrig snygg på kort kan man iaf försöka vara rolig.

Kommentarer
Postat av: Ebba!

vilken söt katt som låg i förstret!;)

2010-07-23 @ 20:57:18
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0